BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 28, 2012

Rindu blogging....

Bismillahirrahmanirrahiim..

Tiba-tiba seperti rindu sangat nak blogging. Tak tahu lah kenapa. Tiba-tiba. Sebenarnya saya bukanlah seseorang saya suka meluahkan isi hati kepada seseorang ataupun any forms of diary. tetapi fitrah manusia yang perlu meluahkan memujuk saya untuk menarikan jejari ini, mengungkapkan kata-kata yang tidak berapa nak indah.

Alhamdulillah, menjalani Industral Training selama 2 bulan banyak mendidik dan mentarbiyah. Membuka mata dan minda tentang perhubungan manusia dan perbezaan makhluk yang bernama insan.
Ia telah menjadikan saya orang yang lebih tabah dan sabar. Juga ilmu yang diperoleh i'Allah bermanfaat.

I think that once in a while, venting yourself out is very healthy and beneficial. Ya Allah permudahkanlah diri ini melalui hari-hari di dunia sebagai hamba Mu yang bertaqwa. I think this is enough for today?? Maybe? Yeah. Most probably...

By the way, I was unfortunately aware of Maria Elena aka Greek Helen's wedding. It was unfortunate because I became green with envy. T_T. Her wedding was Mashallah.. Hehe.. I don't why but her wedding made me feel so envious and eager to get married?? Astaughfirullah. Sesungguhnya perkahwinan itu bukanlah majlis tetapi tanggungjawab seumur hidup. Saling melengkapi keimanan masing-masing. Mendidik dan mentarbiyah zuriat dengan penuh sabar dan keimanan. Mengharapkan mereka menjadi satu sumber pahala dan punca keredhaan Allah.

Ya Allah, kau sabarkanlah naluri ini hingga waktu yang telah Engkau tentukan, yang menjadi terbaik untuk hambaMu yang serba kekurangan ini. Sesungguhnya Engkaulah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-hamba Mu.. Amiin.. ^^;

0 comments: